Képzések

Porpáczy sítábor

2017. 01. 10. | 2016-2017 tanév eseménye | írta: Főző László

PORPÁCZY SÍTÁBOR 2017.01.07.-10.

Nagy izgalommal várta mindenki a 2017-es év elején megtartott sítáborunkat. A létszámunk összesen 40 fő volt. A 20 Porpáczys diák kiegészült barátokkal, barátnőkkel, szülőkkel, hozzátartozókkal. Örömmel mondhatom, hogy a negyedik nap végére egy igazi közösséggé formálódott „kis” csapatunk.

Az utazás, rutinos sofőrünknek köszönhetően gyorsan és zökkenőmentesen zajlott. Odaérkezésünk után elfoglalhattuk a szállásunkat (ezek nagyon kényelmes 2x4 ágyas apartmanok voltak), majd átvettük az előre megrendelt fényképes 4 napos bérletünket.  A kipakolás után azonnal nekiindultunk a pályáknak és elkezdtünk síelni. Az időjárás sajnos az első napokban nem kedvezett nekünk, orkánerejű szél fújt és állandóan esett a hó. A tél megmutatta igazi arcát. A szállásadóink is megemlítették, hogy az elmúlt években soha nem volt ekkora hó ebben az időszakban.

Az első pár közös csúszás után már láttám, hogy a csapat rutinos és jó technikájú síelőkből állt, akik önálló síelésre alkalmasak. Bejártuk az összes pályát (kezdő,erdei,kék, piros, fekete) és mindenki megtalálhatta a számára ideálisat. A felvonók 16 15 óráig működtek, az utolsó csúszások után átfagyva, de hatalmas élményekkel vonultunk a szállásunkra. A főépület és az apartman kb. 50 m-re volt a sípályától ami nagyban megkönnyítette a helyzetünket.17 30-kor vacsoráztunk. Az esti menü meleg levesből és második fogásból állt, szerencsére vacsora előtt nem kellett imádkoznunk, mivel a szakács jól főzött Az esti program beszélgetésből, kártyázásból, szaunázásból, csocsózásból és hóemberépítésből állt. Szorgalmas diákjaink közül többen még tanulnivalót is hoztak magukkal!

Nagy öröm volt megtapasztalnom, hogy a fiatalok igazi egységet alkotva, töltötték együtt a szabadidejüket és játszottak egymással (MO-os és turisztikás diák) egyaránt!

A svédasztalos reggeli elfogyasztása után 9 00-kor már a pályán voltunk és a délelőtt aktív síeléssel telt. Délben lehetősége volt mindenkinek ebédelni illetve a szálláson lazítani egy picit. Egy óra pihenés után a  délutáni síelés 13 00-kor kezdődött és az utolsó felvonó ideéig tartott. Természetesen mindenki eldönthette, hogyha fáradtnak érezte magát egy délelőtti vagy délutáni síelést kihagyhatott. Így teltek a napjaink és szerencsére az utolsó napra az időjárás is kegyeibe fogadott bennünket, gyönyörű napsütéses időben síelhettünk.

A táborzáráskor mindenki sílovaggként szállhatott fel a buszra, és fáradtan, de számtalan élménnyel gazdagodva értünk haza.

Remélem a sítáborunk hagyománnyá válik és egy újszerű sportolási lehetőséget nyújtunk leendő és jövőbeni diákjaink számára!

Ezúton köszönöm az iskolavezetés támogatását a szülők, kisérők sok-sok segítségét, a diákok kulturált és együttműködő viselkedését !

Róka Norbert- táborvezető, testnevelő tanár
Fertőszéplak, 2017.01.15.

Kapcsolódó fotóalbumok

2017. 01. 10. Porpáczy sítábor Porpáczy sítábor 8 db fotó

Fenntartók

Partnerek

Elérhetőségek

Soproni SzC Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és ÁMK-ja

• Cím: 9431 Fertőd, Joseph Haydn. u.2.
  • Tel./Fax: 99/370-918
  • E-mail:
  • Hol talál meg:

hol talál meg bennünket Feki Webstudio @ 2005-2017 - honlap, weblap, keresőoptimalizálás